Soft Skills Anita Przybył

Anita Przybył

LIDEREM BYĆ to rozmowy z tymi, którzy zarządzają zespołami, towarzyszą zespołom, wspierają je w osiąganiu celów, kształtując środowisko, w którym ludzie chcą pracować. To rozmowy z tymi, którzy robią to od lat z dobrym skutkiem. Interesuje mnie ich historia, droga, którą przeszli, by być tu, gdzie są. Pytam, jakie mają przekonania na temat ludzi, jakie ich cechy szczególnie ich wspierają w tej roli, a nad czym wciąż pracują, by być lepszymi liderami, jakie błędy popełnili i czego ich to nauczyło.

Rozmawiamy o tym, jak definiują swoją rolę, jakie mają podejście do zarządzania, w jaki sposób budują środowisko, w którym ludzie są zmotywowani, jak radzą sobie w sytuacjach trudnych. Co takiego robią, na czym się skupiają i w jakie modele zarządzania wierzą, że udaje im się odnosić sukcesy. Czasem to droga do turkusu, transparentność, samoorganizacja, zaufanie, koncentracja na relacjach, czasem budowanie zespołu na podstawie wartości, lean czy jasno definiowane cele… Posłuchajcie! Uczmy się od najlepszych!

Do obejrzenia na moim kanale YouTube.

2 minuty czytania

Tomek Kaczanowski od 15 lat pracuje w branży IT. Rozpoczynał jako programista Javy, ale szybko znalazł się na pozycjach liderskich. Z biegiem czasu coraz mnie pisał kodu, a coraz więcej zajmował się procesem i ludźmi. Pracował w małych organizacjach - w tym w startupach - ciesząc się tym, że prawie wszystkich zna, a na efekty działań nie trzeba czekać latami. Pełnił różne role od lidera technicznego, przez team leada aż po COO. Zawsze blisko był mu do agile, management 3.0 i do podejścia…

2 minuty czytania

Wiesław Grabowski to menedżer, trener i coach. Posiada 30 lat praktyki zawodowej, w tym 18 lat na stanowiskach menedżerskich, 7 lat w coachingu zespołowym i indywidualnym oraz edukacji dorosłych. Koordynator Projektu Szkoła Zarządzania Zmianą w Warszawie.

1 minuta czytania

SoftwareMill to organizacja bez liderów, z płaską strukturą, transparencją i samoorganizacją. Skąd pomysł na taki sposób prowadzenia firmy, jak udało się zbudować środowisko, w którym ludzie mają ochotę pracować, jak budować relacje, zaufanie i integrować ludzi pracujących w zespołach zdalnych, dlaczego teraz nie warto skupiać się na efektywności i na czym warto skoncentrować swoje wysiłki w pracy z ludźmi, o co zadbać w pierwszej kolejności organizując pracę z domu, dlaczego to, co dzieje się…

Ostatnie posty